4.6.2010

Love Story - Rakkaustarina SING IT

Laulettava suomalainen versio laulusta Love Story. By Marissa

Olimme nuoria kun tapasimme toisemme
Suljen silmäni
Ja takauma alkaa
Seison siinä
Parvekkeella kesäilmassa

Näen valot
Näen juhlat, tanssipuvut
Näen sinut tulemassa ihmisten joukosta
Sanomaan hei, vähän tiesin

Että olit Romeo, heitit kiviä ikkunaan
Isäni sanoi pysy erossa Juliasta
Ja itkin portaikossa
Rukoilin ettet menisi, sanoin

Romeo vie minut jonnekin muualle
Minä odotan, lähdetään vain juosten
Sinä olet prinssi ja minä prinsessa
Tämä on rakkaustarina, sano vain kyllä

Livahdan puutarhaan tapaamaan sinut
Olemme hiljaa, sillä he tappaisivat meidät
Sulje silmäsi
Karataan kaupungista hetkeksi

Olit Romeo, minä rakkauskirje
Isäni sanoi pysy erossa Juliasta
Mutta olit kaikkeni
Pyysin ettet lähtisi ja sanoin

Romeo vie minut jonnekin muualle
Minä odotan, lähdetään vain juosten
Sinä olet prinssi ja minä prinsessa
Tämä on rakkaustarina, sano vain kyllä

Romeo pelasta minut, he ohjailevat tunteitani
Tämä rakkaus on vaikeaa, mutta totta
Älä ole peloissasi selviämme tästä sotkusta
Tämä on rakkaustarina sano vain kyllä
Oh, oh

Kyllästyin odotukseen
Ihmettelin olitko tulossa luokseni
Uskoni horjui
Kunnes tapasimme kaupungin laidalla ja sanoin

Romeo pelasta minut, olen ollut yksin
Minä vain odotin, mutta et tullut
Onko tämä pääni sisällä? En tiedä mitä ajatella
Hän polvistuu maahan ja ottaa esiin sormuksen

Julia mene kanssani naimisiin
Sinun ei tarvitse olla yksin
Rakastan sinua, ja sen todella tiedän
Puhuin isällesi, hae valkoinen puku
Tämä on rakkaustarina, sano vain kyllä

Oh, oh, oh, oh

Olimme nuoria kun tapasimme toisemme

LAULA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti